Hué - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Sietske Blok - WaarBenJij.nu Hué - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

Hué

Blijf op de hoogte en volg Sietske

01 Augustus 2019 | Vietnam, Hué

Woensdag met de nachtbus naar hue vertrokken. Ik was nog nooit met een nachtbus geweest en het was een wel ervaring. In de bus had je drie smalle bedden, cocoonen, naast elkaar en daar boven nog een bed. Al toeterend gingen we op weg. Af en toe dacht ik dit gaat helemaal fout, beter kijk ik niet haha. Gelukkig hadden we wat films gedownload van Netflix, ze hebben hier de Disney films er nog op staan, om het eerste stuk goed door te komen. Rond 4 uur vannacht zijn we ergens gestopt en stapte het meerendeel van de mensen uit. En om 7 uur kwamen we aan hué. Nadat we waren ingecheckt in het hotel en hadden gedoucht, zijn we naar de citadel gelopen. In de oorlog was dit plat gebombardeerd. De delen die er nog stonden zagen er erg mooi uit. Jelt was erg geïnspireerd voor zijn tuin. Ze hadden ook grote vijvers met kooikarpers. Daarna hebben er higland coffee op. Heerlijk ijskoffie met melk. Daarna op ons gemak terug gelopen naar het hotel. Jelt besloot een Netflix film te gaan kijken en ik besloot om naar de Spa te gaan. Na zo n vreselijke nacht was dat zeker verdient!

Vanavond hebben we lekker sushi en oester gegeten, gewoon omdat het kon. Nu nog een biertje op het terras. Het is hier net de strip, overal hard muziek en mensen die je proberen naar binnen te krijgen.

Morgen achter op de motor naar hoi an! Sorry pap en mam!

• 01 Augustus 2019 - 14:11

Els:

Hou je goed ingedachten wat Jan je heeft geleerd als je achterop zit

• 02 Augustus 2019 - 12:20

Fem:

Klinkt als pittige reisdagen! Hopelijk ook wel relaxed? Hoe is de sfeer qua reizen en met andere reizigers? Te vergelijken of heel anders dan in andere landen waar je bent geweest? Foto's zien er steeds heeel mooi uit ij elk geval! Geniet! X