pai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu pai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

pai

Blijf op de hoogte en volg Sietske

25 Juli 2015 | Thailand, Pai


Donderdag een dagje niets gedaan en s avonds naar de night market geweest en wat gegeten en op een schietschijf geschoten. Laatste avond met Daan, want die blijft in chang mai en gaat daarna de andere kant op. Ross' en Claudia komen een dag later naar pai.

De volgende ochtend vertrek ik in een minibus naar pai. We rijden door de bergen heen en het uitzicht is super. Mijn maag vond het wat minder.
In pai snel een hostel gevonden met een heerlijk warme douche. Daarna een fiets gehuurd en wat rond gereden. Al snel bleek dat je eigenlijk een scooter nodig had om wat te zien. Maar als echte angsthaas durfde ik geen scooter te rijden in mijn eentje, aangezien ik dit nog nooit gedaan had. Ik voelde me een beetje alleen, terwijl het dorp heel leuk was. Onwijze hippies hier en alles en iedereen is relaxed. Om toch wat te zien boekte ik een excursie. S avonds met twee nl jongens van de jungle Tour gegeten en wat gedronken. Eten doe je hier op straat. Bij ieder tentje kun je iets anders halen. Ik had garnalen op een spies, een stuk knoflookbrood en sushi. Hoe fijn!

Vanmorgen op excursie geweest. Ik dacht leuk, ontmoet ik vast nieuwe mensen, maar helaas... Er nam alleen een Chinees gezin deel aan de excursie. Ik baalde enorm want zowel zei als de chauffeur spraken geen Engels. We zijn naar een mooie tempel geweest een canyon en een waterval. De rest was niet erg interessant. S middags kwam ik Ross' en Claudia tegen. We besloten toch een scooter te huren. Na wat uitleg van Claudia reed ik vlekkeloos weg. Moest ook wel want je mocht er alleen een huren als je wist hoe het moest. Puck en Raymond sloten zich bij ons aan en zo hebben we heerlijk door de bergen gecrost! Ik heb al heel wat angsten overwonnen hier. We hebben een klif gezien en zijn naar een waterval geweest. Daarna opstaat pannenkoeken en sushi gegeten. We hebben ook wat mojito s gedronken. Die hebben ze hier in allerlei smaken. Ik heb mango, passievrucht en aardbeien op. Aardbeien is een echte aanrader.

Nu op tijd naar bed, want morgen neem ik de bus terug naar chiang mai. Daar blijf ik nog een avondje en dan vlieg ik maandag naar krabi. Ik ben er nog niet helemaal uit waar ik daar een hostel moet boeken, aan het strand of in de stad... Morgen maar eens informeren.

Ik voelde me in pai een beetje verloren, maar heb het gelukkig goed afgesloten. Hier regent het ook af en toe hoor ;). Succes met de storm daar! En super leuk om jullie reacties te lezen!

Liefs!

  • 25 Juli 2015 - 18:21

    Els:

    Jeetje Siets wat een verslag weer, en wat ben je grensverleggend bezig! Slangen, scooter rijden.........
    Sterkte met de busrit terug, maar dat gaat vast allemaal goed komen. Fijn dat je blijft genieten ook al voel
    je je soms wat eenzaam, iedere keer vindt je gelukkig weer wat gezelschap. (die er voor zorgen dat jij je grenzen verlegd ;-D. Veel plezier nog en geniet van wat er nog komen gaat!!
    Kus mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pai

Thailand en Bali

Backpacken door Thailand en relaxen op Bali.

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2015

het einde nadert

04 Augustus 2015

eerste dagen Bali

01 Augustus 2015

Singapore

30 Juli 2015

ao nang en koh phi phi

25 Juli 2015

pai
Sietske

Actief sinds 01 Juli 2015
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 21223

Voorgaande reizen:

22 Juli 2019 - 13 Augustus 2019

Vietnam

29 April 2018 - 13 Mei 2018

Shanghai en Bali

09 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

Sri Lanka

11 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Laos, Cambodja en Zuid-Thailand

14 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Thailand en Bali

Landen bezocht: