chang mai - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu chang mai - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

chang mai

Blijf op de hoogte en volg Sietske

20 Juli 2015 | Thailand, Chang Klan

Even een kort berichtje. Inmiddels in chang mai. Vette ervaring zo'n nacht trein. Morgen ga ik voor twee nachtjes in de jungle slapen. Ik heb wel even geïnformeerd hoe zat met slangen, maar die zag je alleen als je geluk had. In mijn geval dus ongeluk haha.
Als ik terug ben een lang verslag over de trein reis chang mai en mijn avonturen als Jane haha.

Liefs

• 19 Juli 2015 - 20:05

Sharon:

Gaaf he zo'n treinrit!!! Leuk ben benieuwd hoe jij als Jane het gaat ervaren.
    Veel plezier en geniet van deze bijzondere ervaring!
    You can do it! XXX

• 19 Juli 2015 - 21:29

Els:

Heel veel plezier in de jungle Jane en de groeten aan Tarzan ;-) en Slissss ;-(
    Ben heel benieuwd naar je verslag en foto's.
    Geniet ervan!xxxxxx
    mama.

• 20 Juli 2015 - 00:15

Kimberley:

Superleuk!
    Kusjes

• 20 Juli 2015 - 08:02

Fem:

Siets, wat leuk dat je zoveel contact met anderen hebt. Alleen, maar toch niet :). Ik heb je geen goede reis meer gewenst maar zie dat je dat ook hebt overleefd! Geniet van alles en ik ben heel benieuwd hoe de jungle is/was. Liefs x