dag 1 Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu dag 1 Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

dag 1 Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Sietske

15 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Gister een paar uur op Moskou geweest, super vriendelijk volk *ahum* wel leuke Nederlanders ontmoet die op scoutingkamp gingen in Japan.

Daarna doorgevlogen naar Bangkok. In het vliegtuig Tom ontmoet die ook alleen was. Samen naar khoasan road gereisd en opzoek gegaan naar onze hostels.
Die van mij is erg mooi en schoon! De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik zit een straat achter khoasan road en hier is niets te merken van de drukte!

Na aankomst spullen opgeborgen, gedoucht en Samen met Tom van 2 meter in een tuk door de stad geraced. Vandaag was het free buddha dag en mochten we alle tempels gratis in. Daarna naar het reisbureau gegaan waar we een hebben gekeken wat de opties zijn voor noord Thailand. Door een of ander iets is het super druk in chang mai en hebben we besloten alvast wat dingen vast te leggen. Zie hieronder. En het was gouvermentday dus we kregen ook nog eens 20% korting.. Geen idee of het waar is?! ;)

Omdat het mega slecht weer is aan de westkust van Thailand gaat iedereen nu naar de oostkust. (Visser vermist, mensen geëvacueerd etc..) Ik weet nu niet meer of ik nog naar het zuiden moet gaan...?! Iemand tips?

Liefs Sietske

Bangkok met de bus

• 15 Juli 2015 - 15:29

Lisanne:

Ha siets!

Wat leuk om dit te lezen. Stoere chick! Klinkt nu al allemaal super! Voor de westkust zou ik nu nog niks regelen en even afwachten wat het weer de komende week doet. Als je je er niet goed bij voelt en je hoort dan ook nog negatieve verhalen zou ik op je gevoel afgaan. We willen natuurlijk dat je helemaal heel terug komt ;) Vaak hoor je van anderen die je spreekt of het nog steeds zulk slecht weer is. Kortom wacht af maar neem het zekere voor het onzekere :)
    Geniet ervan

Liefs

• 16 Juli 2015 - 04:42

Kimberley:

Ik ben blij dat je gelijk iemand hebt ontmoet die ook alleen reist!
    Superspannend allemaal!
    Groetjes Pat en Kim

• 16 Juli 2015 - 22:33

Anneke Koorn:

Leuk Siets, bekende plekjes! Is het nog gezellig op ko soan road? Veel plezier!