ao nang, spa, kayaken, beach - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu ao nang, spa, kayaken, beach - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

ao nang, spa, kayaken, beach

Blijf op de hoogte en volg Sietske

10 Augustus 2016 | Thailand, Ban Thung

Vrijdagavond hadden Natasja en ik een hele gezellige avond. Misschien hadden we moeten eerst moeten eten en daarna cocktails moeten drinken... We eindigden in een restaurant zingend op het podium. We kwamen hele leuke mensen tegen en hebben heel veel lol gehad. Jammer dat als ik nu voorbij het restaurant loop, ze vragen of we weer komen zingen hahaha.
Zaterdagochtend zijn we naar een spa gegaan. Dit lag net buiten krabi. Het was er heel mooi. Heel veel bloemen en we hadden een bamboehuisje. Na de lunch zijn we voor onze behandeling naar de hotsprings gegaan. We moesten wisselen tussen koude, warme en hete baden. En heet was echt heeeeel heet. Daarna kregen we een massage van onze rug en nek, een bodyscrub en we eindigde met yoga aan het zwembad. Daarna hebben we nog een uur een Thaise massage gehad. S avonds lekker gegeten en daar een boekje gelezen en wat zitten schrijven.
S nachts voelde ik me erg beroerd en de volgende dag moest ik in bed blijven. Natasha heeft nog lekker in de hotsprings kunnen zitten. S middags terug naar ao nang en hier detox medicijnen gehaald. Daarna ging het weer een stuk beter. S avonds ontmoetten we andere Nederlanders die ik al kende van koh tao.
Maandag is Natasha vertrokken naar koh tao. Best lastig want in een korte tijd raakten we erg aan elkaar gehecht. Ik ben met die andere Nederlanders gaan kayaken in de mangrove. Heel gaaf, maar het rook er naar het slangen verblijf in Blijdorp. Gelukkig niets tegen gekomen. We moesten een stuk het open water op, maar ineens begon het te waaien. We moesten keihard peddelen om ons er door te krijgen. Andere mensen moesten wachten omdat het te gevaarlijk was. Uiteindelijk vonden we een beschermd stukje tussen rotsen waar we doorheen konden varen. Daarna veilig en nou ja niet helemaal droog aangekomen bij de pier.
S avonds lekker kaart spelletjes gespeeld en nog wat gaan drinken.
Gister ben ik lekker alleen naar het strand geweest. Hier heb ik even lekker bij kunnen slapen en in de zee kunnen dobberen. S avonds met zijn alle uiteten en nog een potje poolen gespeeld met Thaise vrouwen (?). Vandaag nog een lekker dagje strand en morgen vlieg ik naar Bangkok. En dan ga ik mezelf verwennen in een luxe hotel met zwembad en dan zaterdag op naar huis!

  • 10 Augustus 2016 - 22:05

    Els:

    He lieve Siets, geniet nog even lekker van je laatste dagen. Heb genoten van je verslagen :-).LY x

  • 11 Augustus 2016 - 22:47

    Everdien:

    Wat een belevenissen! Nog een relaxte dag in Bangkok en daarna een veilige thuisreis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Thung

Laos, Cambodja en Zuid-Thailand

Vliegen naar Bangkok en dan zien waar ik heen ga!

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2016

dankjewel

10 Augustus 2016

ao nang, spa, kayaken, beach

05 Augustus 2016

khao sok

03 Augustus 2016

ao nang en eiland tour

31 Juli 2016

check!
Sietske

Actief sinds 01 Juli 2015
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 21205

Voorgaande reizen:

22 Juli 2019 - 13 Augustus 2019

Vietnam

29 April 2018 - 13 Mei 2018

Shanghai en Bali

09 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

Sri Lanka

11 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Laos, Cambodja en Zuid-Thailand

14 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Thailand en Bali

Landen bezocht: