ao nang en eiland tour - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu ao nang en eiland tour - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

ao nang en eiland tour

Blijf op de hoogte en volg Sietske

03 Augustus 2016 | Thailand, Ban Thung

Zondagnacht met de boot en bus naar krabi gereisd. Wat een beleving. In de boot lagen we op smalle matjes met zijn 25e naast elkaar. Als de een draaide, moest de rest mee bewegen. Gelukkig lag ik tussen twee relaxte meisjes in. We vaarden om 9 uur weg en twee minuten later ging het licht uit om te gaan slapen. Gelukkig was ik zo moe van het duiken en dansen dat ik ook echt geslapen heb. Eenmaal aangekomen in krabi ben ik naar de immigration gegaan. Ik mocht maar tot 8 augustus in het land blijven en kwam 5 dagen te kort. Daarna met een taxi naar ao nang gereisd. De taxi chauffeur pikte steeds nieuwe mensen op, waardoor ik meer en meer korting kreeg haha.
In ao nang had ik afgesproken met Natasha, het meisje dat ik ook in Laos en Cambodja had ontmoet. We zijn lekker naar het strand geweest en hebben daarna een massage genomen. Daarna moesten we een plan maken voor de komende dagen. Dat is heel goed gelukt!
Gister zijn we eerst naar hong island geweest. Een super mooie lagoon, gesnorkeld, mooi strand en dat het regende was oke. Wij werden afgezet op een mooi wit strand. En zouden daar door een andere boot worden opgepikt. Gelukkig kwam die ook! Daarna zijn we nog naar andere eilanden geweest en hebben we veel mooie vissen gezien tijden het snorkelen. Daarna gegeten en we zouden gaan zwemmen met plankton. Door het slechte weer hebben we deze alleen vanuit de boot kunnen zien.
Vandaag gaan we khao sok. Dit is een nationaal natuurpark. Super benieuwd!

Tot na de jungle! Liefs!

• 03 Augustus 2016 - 11:26

Els:

Wat een belevenis weer. Ben heel benieuwd naar je jungle tocht en het slapen in een boom hut. Veel plezier met Natasja. het regent hier ook al 2 dagen :-(
    LY. x