Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Sietske Blok - WaarBenJij.nu Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

Kuta

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

02 Mei 2018 | Indonesië, Kuta

‘s Nachts om half 1 waren we geland in Bali. Het krijgen van een visum ging hier een stuk sneller. Als verrassing stonden Andrew, Bea en Avell op ons te wachten. (Familie van mama) we hadden gelukkig al kamers geboekt. Papa en mama in de Deluxe kamer en jelt en ik in de normale. Zij een airco, wij een ventilator die het niet echt deed. Verschil moet er zijn ;)!
S morgens ontbeten met bananenpannekoekjes en hele sterke koffie en thee. Daarna met Happy (my brother from another mother) naar thana lot geweest. De tempel lag deels onder water, dat was een gaaf gezicht! De slang was er helaas ook nog steeds of misschien was dit na 6 jaar wel een nieuwe haha.
Daarna nam happy ons mee naar canggu voor localfood. Lekker en je betaald er bijna niets voor. S middags nog even kuta verkent en daarna lekker op het stand gechilled. Met een bintang in de hand naar de prachtige zonsondergang gekeken. Super leuk dat mensen je na drie jaar nog herkennen en hoi komen zeggen!
S avonds een hapje gegeten met elkaar. Jelt en ik hebben nog een drankje gedaan met Happy in Tubes.
Vanmorgen rustig aan gedaan. De een had het vannacht heel koud gehad, terwijl de ander s nachts buiten is gaan zitten van de hitte. Verschil moet er zijn! Om 12 uur werden we opgehaald om met de snelboot naar Nusa Lembongan te gaan! Tot daar!

• 02 Mei 2018 - 15:49

Femke:

Hi Siets en co, superleuk! En fijn dat alles tot nu toe soepeltjes verloopt ;). Ik ben wel benieuwd: hoe was dat 'echte' Chinese eten? En dat idee van die paraplu's moet je maar onthouden.. vind het wel een leuk idee voor in Rotterdam :)...
    Leuk dat jullie ook meteen familie en vrienden hebben gezien. Veel plezier! x

• 03 Mei 2018 - 12:22

Lisanne:

Wat een hoop gezien en gedaan al die eerste dagen. Mooie belevenis om met elkaar te ervaren. Veel plezier en voorzichtig ;) liefs Lisanne