koh tao - Reisverslag uit Ban Chalok Ban Kao, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu koh tao - Reisverslag uit Ban Chalok Ban Kao, Thailand van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

koh tao

Blijf op de hoogte en volg Sietske

30 Juli 2016 | Thailand, Ban Chalok Ban Kao

Dinsdag ben ik met de bus van Siem Reap naar Bangkok gereisd. Het was een lange rit waar iedereen tegen elkaar aangeplakt zat. Aangekomen in Bangkok nog wat gegeten, hostel geboekt en naar bed gegaan.
De volgende ochtend om 6 uur met de bus naar chumpon gereisd. Hier de boot genomen en naar koh tao gevaren.
Ik ontmoette twee Nederlandse jongen en Jane was ook nog op het eiland. S avonds met zijn allen wat gegeten en gedronken op het strand.
Ik had een roze scooter gehuurd. Op woensdag ben ik begonnen met een les yoga. Super zwaar maar erg leuk. Nog wat gedronken met een meisje die daar ook was en even rondgereden over het eiland. Daarna mijn eerste duikles gehad. Oftewel formulieren invullen en een hoop theorie. Daarna terug naar mijn hostel spullen gepakt en lekker sushi gaan eten. Daarna braaf mijn huiswerk gemaakt. De volgende dag moesten we om 7.45 verzamelen. Onteren met een bananen müsli shake en daarna met zijn allen naar het zwembad. Hier kregen we eerst instructie en daarna gingen we het zwembad in. Ik vond het super spannend en voor de mensen die mij kennen; ik heb een enorme strijd met mijzelf moeten voeren om onder water te kunnen ademen. Daarna ging het prima.
S middags theorie en daarna even lekker op het strand gelegen. S avonds met mijn kamergenoten uit eten geweest. Lekker curry noodle soep gegeten. Daarna mijn huiswerk gemaakt. En toen zag ik een spin groter dan mijn hand en serieus ik overdrijf niet. Al gillend met spullen en al naar binnen gerend.
Vanmorgen begonnen met theorie en daarna examen. En ik heb het gehaald! Zo met de taxi naar de pier om de eerste duik in zee te maken. Whaaaaaaa

  • 30 Juli 2016 - 09:20

    Lisan:

    Wow!!!! Super cool dat je gaat duiken! Echt enorm knap van je. Ben benieuwd hoe je het vindt. Veel onderwaterplezier

  • 30 Juli 2016 - 10:27

    Brigitte:

    Wat super dat je leert duiken. Veel plezier onder water! X

  • 31 Juli 2016 - 10:56

    Els:

    Wat een super ervaring Siets. En wat een drempel moest je over om onder water te gaan. Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren als je echt de oceaan in gaat. Super stoer!!!
    LY.X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Chalok Ban Kao

Laos, Cambodja en Zuid-Thailand

Vliegen naar Bangkok en dan zien waar ik heen ga!

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2016

dankjewel

10 Augustus 2016

ao nang, spa, kayaken, beach

05 Augustus 2016

khao sok

03 Augustus 2016

ao nang en eiland tour

31 Juli 2016

check!
Sietske

Actief sinds 01 Juli 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 21163

Voorgaande reizen:

22 Juli 2019 - 13 Augustus 2019

Vietnam

29 April 2018 - 13 Mei 2018

Shanghai en Bali

09 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

Sri Lanka

11 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Laos, Cambodja en Zuid-Thailand

14 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Thailand en Bali

Landen bezocht: