eerste dagen Bali - Reisverslag uit Pering, Indonesië van Sietske Blok - WaarBenJij.nu eerste dagen Bali - Reisverslag uit Pering, Indonesië van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

eerste dagen Bali

Blijf op de hoogte en volg Sietske

04 Augustus 2015 | Indonesië, Pering


Zaterdag ochtend kwam ik om tien uur aan op Bali. Daar heb ik een taxi gepakt naar het strand. Hier werd ik opgewacht door Riduan, een local die ik nog kende van twee jaar terug. Achter op de scooter bracht hij mij naar een super hotel. Ik betaal een 10 per nacht voor een grote schone eigen kamer een warm douche en ik zit aan het zwembad. Hoe fijn wil je het hebben...
Al snel kwam ik erachter dat mijn bikini nog in Thailand lag. En probeer dan maar een een bikini te vinden met die Aziatische maatjes. Maar uiteindelijk gelukt. Daarna heerlijk op het strand gelegen en bij gekletst. Met Riduan en happy. S avonds wat gegeten en vroeg naar bed want ik had erg last van mijn buik.
De tweede dag voelde ik me zo beroerd dat ik in het zwembad heb gelegen in de buurt van mijn kamer en de wc ;).
S middags ging het beter en ben ik toch even naar het strand gegaan. Van happy mocht ik een bodyboard lenen en ben ik even heerlijk de zee in gegaan. Hier kreeg ik alleen erg veel water binnen, waardoor ik me weer beroerd voelde. Op aanraden van mijn nichtjes op Java naar een lounge tent gegaan een stukje veroordeeld bij kuta. Hier heerlijk naar de zonsondergang gekeken. Daarna snel naar huis om mijn band met de wc-pot verder uit te breiden.
S avonds witte rijst gegeten en toen ging het eigenlijk wel beter. Nog even een drankje gedaan bij de surferbar en daarna naar skygarden geweest. Dit is de grootste club van Bali waar ze een rooftopbar hebben. Heel cool. Ik was alleen door mijn kleding heen en stond daar dus in mijn pyjama haha. Bij binnenkomst kreeg je twee gratis drankjes. Toen ik zei doe mij maar een cola, stonden ze me raar aan te kijken haha. Hier lekker gedanst en mijn ogen uitgekeken.
Daarna redelijk op tijd naar bed. Gelukkig werd ik alleen nog een keer om half vijf wakker van de kramp en ging het daarna beter.
Vandaag een scooter gehuurd en op naar het zuiden. Eerst naar de tempel in ultimatum geweest. Daarna naar het strand van uluwatu en padang padang en nog een. De dag afgesloten met mijn familie op het strand van jimbaran. Hier kun je vis uitzoeken en die marineren ze dan en doen ze op de bbq. Heel erg lekker!!! En fijn dat je deze mensen er heel blij mee kunt maken!
En ik heb gewoon zelf scooter gereden. Kuta uitkomen was super eng, maar daarna was het heerlijk langs de kust. Dus pap en mam, graag een Vespa voor mijn verjaardag ;)

  • 04 Augustus 2015 - 18:05

    Fem:

    Hee Siets, vervelend dat je zo'n last had joh. Hoop dat je ondertussen nog wel hebt kunnen genieten. Als je je toch niet lekker voelt, dan liever op zo'n toplocatie ;). Geniet nog even van het paradijs en ik hoop dat je je weer beter voelt!

  • 04 Augustus 2015 - 19:19

    Kimberley:

    Gelukkig gaat het weer wat beter! Wel jammer dat je dan een rustdag noteert houden! Maar ge niet er nog even van en Tot volgende week!

  • 04 Augustus 2015 - 19:28

    Els:

    He Siets. Blij toe dat je je weer beter voelt, zou zonde zijn van je verblijf op Bali.
    en gezellig gegeten met Andrew en familie, leuk hoor. zullen we van de week je auto verkopen en een scooter kopen?? ;-D.
    Geniet nog even van je laatste dagen. Mama xxx

  • 04 Augustus 2015 - 19:50

    Bri:

    Balen van die buikkrampen... Gelukkig belet het je niet om nog genoeg te doen en te genieten van al het moois! Veel plezier en hopelijk houden je darmen zich koest! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Pering

Thailand en Bali

Backpacken door Thailand en relaxen op Bali.

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2015

het einde nadert

04 Augustus 2015

eerste dagen Bali

01 Augustus 2015

Singapore

30 Juli 2015

ao nang en koh phi phi

25 Juli 2015

pai
Sietske

Actief sinds 01 Juli 2015
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 21191

Voorgaande reizen:

22 Juli 2019 - 13 Augustus 2019

Vietnam

29 April 2018 - 13 Mei 2018

Shanghai en Bali

09 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

Sri Lanka

11 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Laos, Cambodja en Zuid-Thailand

14 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Thailand en Bali

Landen bezocht: