Singapore - Reisverslag uit Kampong Ayer Gemuruh, Singapore van Sietske Blok - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Kampong Ayer Gemuruh, Singapore van Sietske Blok - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Sietske

01 Augustus 2015 | Singapore, Kampong Ayer Gemuruh

Laatste dag Thailand en Singapore

Gister ben ik met een klein bootje naar Railybeach geweest. Hier was een grot en een heel mooi strand. S avonds nog een massage genomen en lekker vis gegeten.

Vandaag ben ik naar Singapore gevlogen. Ik kwam twee jongen tegen die me hebben uitgelegd waar ik allemaal heen moet gaan. Als eerst heb ik mijn bagage ergens op geborgen, daarna ben ik met de trein de stad in gegaan. Eerst naar orchard road. Hier zijn enorme winkelcentra. Ik keek mijn ogen uit. Ik zag een paar schoenen die ik echt niet kon laten staan. Ook was er een schrijf winkel met hele leuke boekjes. Aan het einde van de straat zat Louis Vuitton, Gucci, Prada, Chanel, Harry winston, Tiffany en nog veel meer. In mijn outfit heb ik maar niet geprobeerd om naar binnen te komen.
Vandaag is Singapore 50 jaar onafhankelijk. Er vlogen straaljagers rond in formatie en iedereen feest op straat.
Daarna ben ik naar bayfront gegaan. Hier werd vuurwerk afgestoken. Wij knallen alles in een keer de lucht in, hier moet je iedere keer vijf minuten wachten op het volgende haha.
Nu zit ik op het vliegveld en heb een lounge hoek geboekt. Vier stoelen en een tafel, gelukkig heb ik mijn knalroze slaapzak bij me! Op naar Bali!

Liefs

Els:

veel plezier op Balie en groeten aan Andrew! Mama xxx

• 01 Augustus 2015 - 23:19

Albert :

Zijn weer mooie foto's op facebook. Geniet van je laatste week. Nu naar het mooie Bali.

• 01 Augustus 2015 - 23:38

Femke:

Veel plezier op Bali Siets! Leuk dat je Singapore zo ook ff kon meemaken :)

• 02 Augustus 2015 - 11:15

Sharon:

Wow siets van al die massages kom jij ontspannen terug!! Lekker hoor.
    Benieuwd naar je verhalen in Bali. Veel plezier daar!
    Xxxx

• 02 Augustus 2015 - 19:41

Theo En Jolanda:

Hoi Sietske,
    eindelijk tijd gehad om je verslagen te lezen. Je maakt genoeg mee zeg! Is ook heel leuk geschreven. Ik had het niet gedurft hoor. Zelfs 30 jaar geleden niet!
    Nog heel veel plezier op Bali. We zijn heel beniuwd naar je volgende verslag.
    Groetjes van ons allebei.
    Jolanda